Godmorgon!



Hej Snyggingar. Sofie här sitter och bloggar: )
Har ni sovit gott? Det har jag, jag fattar inte att det kan vara så skönt att sova. I går kväll hade jag ganska ont i halsen och kände mig förkyld, så jag gick och la mig ganska tidigt. Mamma och pappa är här också. Puuus på de. :)
Jag är kvar i Hagfors medans Emma och My har åkt hem till Kristinehamn, men emma kommer tillbaka i dag för hon har match:) Jag med. Jag har match i molkom mot örnen, vi ska spela 4*20, jag är fett taggad.
Sen i kväll blir myspys med emma och snyggingar : ) Hiihi. < 3

Vi har ju lovat ett video inlägg, men det blir aldrig av. men jag lovar att det kommer i morgon:) Då har vi hela dagen på oss att göra och så ...
Hoppas att ni tycker om våran blogg. För det gör vi :D HAHA

Vad tror ni om att jag ska skaffa löshår? Jag har funderat ganska länge på de, men det har aldrig blivit av. Jag har så tjockt hår så min frisör säger att det kommer bli jätte mkt hår, men jag vill! :)
Vi får se hur det blir med dää.: )

Nu måste jag dra och packa , men vi hörs i kväll :) 
PUUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0