"Godmorgon"

Puss på alla bloggläsare.

Sofie här, jag sitter och väntar på att Emma och My ska sluta skolan. Dom har franska nu. Jag har spanska så vi har inte språk på samma tid, men det gör verkligen inget. Just nu sitter jag här och lyssnar på mamma mia, dancing queen. : )
Ska snart gå tillbaka till skolan för att äta! : ) Hoppas verkligen det är något gott. !
Hur har eran dag varit så långt?

Vi var ju och shoppa igår, jag hittade jätte mkt bra saker, när vi kommer hem från skolan sen så lägger vi in bilder och ett videoinlägg.
Vi var i Karlstad, jag hade aldrig varit där förut så det var något nytt, och det blir såklart att dra dit nästa gång vi ska shoppa jag tyckte det var jätte bra saker där : )

I kväll äre ju idol :D Jag längtar. !
Träning i dag också. :) Match i helgen mot Örnen i Molkom.

Nu måste jag gå och möta dom. Hörs när vi kommer hem :D < 3333



See Ya :D  < 33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0